Helgen!

Hej :)
I och med att datorn har varit död, för att min datorladdare av någon anledning hamnade hos pojkvännen, så skriver jag lite kort idag istället om helgen :D ;)

Fredag:
STUDIEDAG! Började dagen med att ligga kvar i sängen så länge jag bara kunde och sedan kom Oskar och då åt vi frukost :) Sedan tog vi bara det lugnt och vid fyra åkte jag, Oskar och mamma upp till donken och mötte upp min moster och ca 50 andra trevliga ungdommar som hade varit i Stockholm på studiebesök hos bland annat riksdagen :) Så tog de i en paus i Jönköping på vägen! Jättemysigt var det oh måste verkligen åka ner till henne i Skåne i sommar! :) Senare på kvällen åkte jag och Oskar till honom och var med hans kompis och chihuahuorna :)

Lördag:
Vaknade upp hos underbara Oskar, åt frukost och begav oss sedan till pappa :) Där tog vi en kort fika för att J fyllde år igår, men det var släktkalas i lördags :) Efter fikan så gick vi ner till a6 och köpte en födelsedagspresent och sedan begav jag mig ut till Norrahammar för att fira Lisa, som fyllde 18 i mars :D MYCKET trevlig och hade underbart kul :D

Söndag:
En ta det lugnt dag, med lite plugg :) Satt och läste bok hela dagen till två bokrecensioner som jag har kvar i skolan, så har snart skrivit klart en och har halva engelskaboken kvar :)

Fett Awesome Helg!

Kommentarer
Patricia♡ säger:

sv: Ska göra det under dagen, så höll ögonen öppna^^

2012-04-23 | 10:34:44
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se/
Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR säger:

sv: sparar:)

2012-04-23 | 10:54:52
Bloggadress: http://esmeraldaaa.blogg.se/
angelina säger:

ha en underbar dag!!!

2012-04-23 | 14:20:41
Bloggadress: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback