skola, skola, helg, ledig, ledig, skola osv

mycket att göra, men ack så lite tid.
Hejhej :)
Känns som att det bara väller med skoluppgifter och nationella prov nu för tillfället. Har en debatt och nationella muntliga i engelska idag, bio med filmkunskapen ikväll, två bokrecensioner, högar med matteplugg, minst tre muntliga redovisningar som ligger och väntar och media som kommer ifrån höger och vänster för att beskriva lite av det. Tar allt med en smula salt och bearbetar lite i taget, mer kan man ju inte göra :)

Ibland önskar jag verkligen dygnet bestod av fler timmar, så man hade hunnit med lite till. Är ledig måndag och tisdag nästa vecka (klämdag + första maj) så det enda planerade nu är att jag ska till körskolan med J och diskutera priser på teorilektioner, så vi blir säkrare på vägarna och så vi får köra på roligare ställen än på parkeringar! ;) På lördag morgon alt fredag morgon ska jag kolla igenom det viktigaste som måste bli klart/övas på och sedan öva på det de dagarna, utnyttja ledigheten för lite skola! ;) Ska även hinna med att vara med min fina tjej Nikkie, då Lollo är i Stockholm och pojkvän, men allt går bara man vill :D

Kommentarer
Miss Sunshine säger:

Snygg tröja :)

2012-04-26 | 10:14:47
Bloggadress: http://xmisssunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback