En kväll hemma själv.

Det var ett tag sen. En kväll hemma ensam hos pappa utan någon Oskar som pussar på mig eller någon kompis som skrattar med mig - utan är helt ensam. Så ikväll så ser jag på "The Whole Ten Yard" som går på femman och sen ska jag spela The Sims 2 och försöka instrallera The Sims 2 Pets. Då blir kvällen inte jättetråkig i alla fall :)

I och för sig har jag haft en jättemysig dag! Först vaknade jag upp jämte Oskar och hans inte så söta snarkningar och så efter några timmar drog vi ner till stan och kollade in Jönköpingsfesten - som pågår i stan. Där var vi med Nikkie och Jonas! Supermysigt är det alltid att de träffa dem! :) Senare på kvällen så skulle de iväg och då träffade vi Oskars kompis och vi spelade minigolf på Rosenlund. Jag och Oskar kom delad sist och kompisen vann! Så dagen blev väldigt bra måste jag säga :D


Kommentarer
Emilia säger:

Fin blogg;) Kan du kommentera min blogg♥?

Svar: så :) nu borde det vara en kommentar ifrån mig :)
Victoria

2012-08-12 | 12:45:49
Bloggadress: http://prinssesbarnet.blogg.se
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Fast ibland kan det vara skönt att vara själv:)

Svar: ja, men precis :) blev lite kvalitestid :)
Victoria

2012-08-13 | 15:22:26
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback