Hoppas skolan börjar snart!

Skolan får väldigt gärna börja snart så jag äntligen kan ta tag i hur bloggen ser ut! Just nu så tycker jag att den ser jättekonstig ut...

Det kommer bli ett evigt pillande... Funderar på att byta ut vartenda bild som jag laddat upp som är 1000px och byta till den nya storleken men får se... Mycket av de senaste inläggen är ju från telefonen så får ta och fundera ut hur jag ska göra! Kanske bara byter de jag tagit med kameran och låter bloggen se konstig ut ett tag!

Men jag är i alla fall nöjd med hur jag planerat den nya designen! Har inte riktigt valt ut bilderna än, men det blir nog väldigt många lite halvsomriga bilder. Älskar verkligen och sitta och pilla och knopa i evigheter tills man verkligen får det där perfekta resultatet! Att ta en grunddesign och sedan göra om den till sin egna - superkul! Utgår alltid ifrån blogg.se's standard designer :) 

Hoppas ni får en underbar dag!

 

en gammal header jag hade för ett tag sen, som jag fortfarande gillar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback