Kreativitet och antiken

före och efter
 
Imorse så såg jag att fujidirekt hade att man kunde framkalla sina bilder för 50öre styck så kände jag - det är ju nu jag ska passa på! Så här ovanför är en av bilderna jag ska framkalla som jag även satt och pysslade med nu på morgonen. Blev ganska bra ändå tyckte jag! Ville ta bort halsbandet också, men håren lutade åt olika håll så det såg bara tillgjort ut. Men tycker det blev ganska fint så med! :)
 
Idag blir det att bara åka hem och ta det lugnt. Börjar jobba klockan sex imorgon så det blir ingen sen natt här inte. Håller verkligen tummarna för att Alfred kommer ner, så kan vi arbeta en liten stund i alla fall! 
 
Nu ska jag bli ännu klokare på vad antiken är. För historia är just vad jag har nu!
 
Hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback