Matte D och förkyldning

bild ifrån Ängelholm.
 
Ny dag, nya möjligheter, mer förkyldning står på mitt schema inför dagen. Men vi stannar inte hemma för det, nejnej, så länge man kan stå på benen så går jag till skolan! (Tills jag inte orkar mer...). I alla fall så har jag haft introduktion på Matte D nu på morgonen och nu om 20 minuter så har jag Mediaproduktion B (tror jag. Första veckan så har man inte koll på något!). Matte D var faktiskt mycket roligare och lättare (!) än vad jag minns att C-kursen var. Dock tror Oskar att det beror på att jag läste C-kursen hemma på egen hand och bara skrev proven på lektionerna, men vi får se helt enkelt!

Hoppas ni får en lika bra dag som jag! (och att ni är friska!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback