Schemat rullar på som det ska!

 
Idag så har jag haft Mediakommuniktation B där vi skulle göra ett reklamblad och nu har jag Psykologi A genomgång. Båda verkar faktiskt vara ganska kul kurser - som många andra nu sista året på gymnasiet! Läser APU(Praktik), Mediakommunikation B, Psykologi A, Matte D, Mediaproduktion B, Samhällskunskap A och Historia A denna terminen! Nästa blir fortsättning på 100poängs kurserna och sedan Religion A bland annat. (Det är den jag minns)  Hoppas på Matte E :)
 
Annars rullar livet på ganska så bra faktiskt. Schemat börjar äntligen stämma och allt rullar vidare! Ikväll så ska jag ut och övningsköra och sätta mig och plugga igen dagens matte-lektion som jag missade. Ska även förbi en hundbutik och införskaffa en klicker och hundgodis, så ska jag börja klickerträna Alfred! Kan bli väldigt intressant om han är lika smart då som han är nu ;) 
 
Hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback