-

bild från i början av året.
Första advent.
Helt sjukt hur snabbt tiden egentligen går. Lixsom springer förbi och snart är det 2013 - min sista termin på gymnasiet påbörjas och studenttider närmar sig. Efter studenten så är det en sommar med massa frågetecken utan svar. Ska bli så sjukt spännande och se vad livet erbjuder!
 
Mina dagar i allmänhet går åt skolan, projektarbetet, kompisar, gå ut och från och med nu köra bil. Insåg igår att jag från och med nu slutar 11.30 på tisdagar och inte har någon körlektion att gå till - vilket det sett ut nu sedan några månader tillbaka. Det är så sjukt vad som har hänt på så kort tid.
 
I veckan ska jag börja med julklappsinköpet, så man slipper stressa med det i sista minuten. Har en liten plan för vad jag ska köpa så ska spana lite på a6 i veckan. Längtar så sjukt mycket efter alla julbak, klä julgranen, julafton, mörka iskalla kvällar, varm choklad, mer snö och mer mys! Jag hoppas denna julen kommer bli minst lika bra som alla andra - om inte bättre! 
 
Veckan som kommer innebär åka omkring med praktiken, julklappshandling, chokladbollsfotografering, träffa underbara människor, köra bil, lyssna på kent, plugga matematik och så vidare!
 
Ha det underbart!

Kommentarer
Nikkie säger:

Jag kommer också få ta del av din vecka va? ;)

Hehe kanske ska lära sig att lyssna på "Kent" :P

Svar: haha, du borde lyssna på kent - det är kärlek i musik ;)
Victoria

2012-12-03 | 12:20:48
Bloggadress: http://kikkipicki.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback