Egenmarinad och smootie.

Hejhej :) 

Blev en mysdag med brudarna Nikkie & Lollo! Efter skolan drog vi till a6 och kollade läget och för att handla smör och grädde! Nikkie hittade en sprits på IKEA, oh sen var hon superglad :D Efter IKEA och Willy's där vi handlade smöret och grädden, så tog vi 13 och skulle åka till Överskottsbolaget. När vi sedan åker förbi Solåscenter så inser vi att vi är på fel gata och byter till 28 och åker tillbaka och hamnar rätt :) Där köpte jag fyra olika strössel som man kan ha till cupcakes-bak ! Galet så bra ! :D

Sen drog vi hem till Nikkie, hann vara där en timme innan jag och Lollo drog hem för att hon skulle plugga och jag skulle sova/vila. Men när jag kommer hem så börjar jag och min bror att laga mat till mamma -> Kyckling med klyftpotatis och brunsås med en sallad ala Marcus! NOMNOMNOM!

Var lite nyttig och avslutade dagen med en banan-pepparkakssmootie enligt detta recept (skrev det i förra inlägget):
3 dl naturell yoghurt
1 dl mjölk
1 hel banan
3 söndersmulade pepparkakor
Mer NOMNOMNOM

Nu ska jag sova, uppdaterar mer imon!

Kommentarer
Anonym säger:

2012-02-10 | 17:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback