Oinspirerade dag

Idag är en sån dag när man inte orkar göra någonting. Har i och för sig varit ute med hunden i en timme med min kära pojk som höll på att frysa ihjäl, men sen nu.. Ska sätta mig vid lika programmering och bara köra igenom det snabbt för att se hur mycket jag minns :) Ikväll ska jag lana cs med pojken som drar hem om två timmar och kanske lite maplestory ? :) Får se vad tiden räcker till :)

Var på bio igår, Hamilton med Nikkie och Jonas. I och med att den var sent (22.20) och jag brukar vakna tidigt (7-8) så slutade det med att jag kanske såg... max 45 min? Om ens det.. Så ett tips: Gå inte på bio för sent! 

Nej, nu ska jag sätta mig vid programmeringen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback