what to do.


Vad ska man göra? Har knappt någonting i skolan, då jag är klar med alla uppgifter. Tackar mina vänner och pojkvän för att de spenderar tid med mig, så det händer något alls. Jag uppskattar verkligen det! Måste skaffa mig något att göra, är klar med uppgifter som ska vara klara om två-tre veckor. Söker extrajobb i hopp om att även få någonting till sommaren. Mycket stress kring folket runt omkring, vilka man ska tro på och inte. Stress över vad jag ska läsa sen, trots att det är cirka ett och ett halvt år kvar. Vill flytta hemifrån, få gå på IKEA och andra trevliga affärer och tänka ut saker till MITT kök, MITT sovrum och så vidare. Önskar att mina närmsta är med mig hela livet, för de är de bästa som finns!

Nu måste jag skaffa mig något att göra.. ! Jag måste fota och ta vara på livet! Bli insprirerad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback