Bilder från promenaden i lördags


Kommentarer
Marielle säger:

svar: Hej! Så roligt att du är intresserad av Dataspelsutveckling, jo det har varit 3 fantastiska år även om jag har insett att jag personligen inte är så intresserad av just det. Det är en blandning av ganska mycket teori och kurser där man faktiskt skapar. De teoretiska kurserna är ganska tunga, delvis inriktade på datorer och hur de fungerar och sen svänger det iväg mot mer spel i samhället och lite sånt. De kreativa kurserna är superroliga dock. Men det är en stoooor fördel om du är duktig på antingen rita eller 3d-modellera sen innan annars är det svårt. I början är det grundläggande kurser i detta men jag, som har haft lättare för 2D-grafik kände att det var skönt att ha lättare i den kursen o fokusera mer på 3D för att lära mig, då det är rätt klurigt i början. Sen blir det animering och alla spelprojekt som verkligen är guld värda. Superkul o bra sätt att lära känna nytt folk. Jag rekommenderar verkligen utbildningen för dig, den är lite tung ibland men så är det alltid på högskolan. Lycka till! :) KRAM!

2012-01-23 | 16:42:04
Bloggadress: http://mariellejensen.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback