Fick någon idé

Fick någon idé som lät väldigt bra i huvudet, men som jag ändå kom rätt så bra ut på bild med :) 

Tanken:
Tanken var då att jag skulle fota mig och min pojkvän i halvbild i kärlekstema där båda stod i rutiga skjortor och skulle med hjälpa av kroppen visa kärlek. Sen skulle jag göra en supersöt redigering samma dag när jag hade hela klarbilden i huvudet och inte ta så många men perfekta bilder! 

Slutresultat:
Slutresultatet (på kvällen när jag skulle redigera) slutade i maginfluensa, så nu när jag sitter med bilderna har jag tappat lite vad jag faktiskt tänkte. Skriv upp till nästa gång... Ska nog köpa en anteckningsbok till allt! Pojkvännen kom i randig istället för rutig skjorta. Fel direktiv av mig. Bilderna blev trots allt inte så bra som jag hade tänkt mig, men det får bli förbättring till nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback