Matte C och ändringar i designen

Hejhej!

Sitter i skolan och har filmkunskap. Just nu snackar vi filmhistoria och skräckens historia, då detta är lärarens specialite. Självklart ska vi prata om de andra genrerna med :) I eftermiddag blir det idrott och vad det nu innebär. Får väl se hur det går :)

Ikväll blir det matte c plugg till tusen ! Har precis börjat med derivata och jag som pluggar matte c induviduellt (att jag pluggar all matte på fritiden.) fattar ingenting at the moment. Så ska få hjälp av min kära pojkvän som läser samma matte och kanske få en liten uppfattning om vad det innebär :) Från och med torsdag ska även jag läsa matte på lektionstid, vilket nog kommer underlätta :)

Det är väl så min kväll ser ut :)

Har småändrat designen med och ska fundera ut en färg som ska bli bakgrunden. Lite halvtråkig nu men kanske ändrar det när årstiden blir bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback