Fyra bloggar jag läser!

Petra och Brea

Min kompis hästblogg där man får följa utvecklingen mellan henne och hennes Frieser! Vi brukar sitta och dividera om olika sätt att designa bloggar på och allmänt om bloggdesign ;) Väldigt trevlig och underbar tjej det där :D

Nikkie

En underbar tjej och på hennes blogg får man följa hennes vardag på och allt annat som händer i en tjejs liv! 

En annan underbars tjejs blogg där man även där får följa med i hennes vardag!

Fotogenique

En barndomskompis som jag fortfarande umgås med! :) Här är hennes fotoblogg där man får följa hon och hennes d3000 (samma kamera som mig ;)) på deras äventyr :)


LÄSLÄSLÄS allas bloggar :D

Kommentarer
Nayomi säger:

tack så mycket ^^ det var en jätte fin blogg du har :D

2012-03-15 | 20:29:52
Bloggadress: http://nayomi.blogg.se/
Lina ^^ säger:

SV: nja jag kan kolla upp det och skriva sedan :)

2012-03-17 | 16:05:38
Bloggadress: http://islandshastenochryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback