Liten del av mitt liv


bilden tagen av Melina.

Denna dag blir gårdagen lik, med mindre stress. Först blir det skola med ämnena multimedia och svenska och efter det blir det teorikursen! Ganska fin dag! Åker även till pappa med, så klagar inte :) 

Bokade in en resa till Stockholm förra veckan med, som jag glömde nämna. Så ni hittar mig i Stockholm eller en bit utanför mellan 5-10 juni, väldigt fint! Hoppas på mycket sol då en polare tar studenten! 

Vad händer mer?
Väldigt mycket och lite till. Övningskörde en kort stund igår och fick motorstopp i en rondell ;) Blev stressad och ah, då går det som det går, men nu vet jag ju hur jag ska va till nästa gång, för i nästa rondell gick det mycket bättre! Fick även panik när jag körde in i rondellen, men ah, lugnet kommer väl till mig en vacker dag ;)

Annat som händer är att jag är ledig fyra dagar nu, som jag tror många andra är med! Satsar på att vara mycket med Nikkie och pojkvännen, plugga en massa matematik, körkortsteori och inför filmkunskapsprovet. Hoppas även på varmt väder, så man kan vara ute mycket och framför allt fota, det var längesen nu men det kommer gärna i andra hand när det är mycket i skolan. 

Massa planer för helger framöver, både middagar med släkten, aktiviterer med Oskars familj, ska vara barnkalasledare, kycklingrace som min brors friidrott anordnar, Stockholm och ah, tar resten lite som det kommer ;) 

Har ni mycket planer framöver?

Kommentarer
Ulrika *CALIFORNIA DREAMS* säger:

Sc; tack detsamma!

2012-05-16 | 09:04:53
danten89 säger:

Vad för teorikurs?=)

2012-05-16 | 09:08:22
Bloggadress: http://animalcity.blogg.se/
hanna ♡ säger:

inte direkta planer :) hoppas att du får en fin dag :)

2012-05-16 | 10:03:48
Bloggadress: http://heaa.blogg.se/
danten89 säger:

Skönt med ledighet? ;)

2012-05-16 | 10:18:04
Bloggadress: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback