på ett ungefär en tankedag i mitt liv

 
bloggen ligger lite i lä.
vet inte riktigt vad jag ska skriva. 
Som med alla andra treor så stressar jag inför alla 50poängs-kurser som ska vara klara innan jul, julklappar som ska vara klara innan julafton, balen i vår, de allra sista gymnasiekurserna som ska vara klara i vår/sommar, studenten, sommarjobb och livet efter studenten. Är väl en av de få som inte riktigt gillar att ta dagen som den kommer, utan vill ha en mer struktrurad vardag. Dagarna räcker inte till. Så skönt de dagarna när man kan släppa allt. Hoppas på att imorgon kommer bli en sån dag - sista dagen innan sista höstlovet. Bara tanken gör mig nervös.
 
En solsemester till ett främmande eller tidigare besökt land hade inte varit fel. Få lite ny energi istället för att gå runt i mörka Sverige och bli dyster. Men här härdar vi ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback