Simpelt, Enkelt.

 
Har börjat skriva. Skriva dikter, rim, citat, poesi eller vad ni nu vill kalla det. Ett skönt sätt att skriva av sig på. Skriver långt - skriver kort - skriva lagom. Skriver sådant som inte har det minsta med mig själv att göra. Sådant är inte värt att skriva ut. Får inspiration från svensk musik, vardagen, sena nätter och ifrån bussar. Konstigt nog ifrån bussar. Den mest perfekta stunden att skriva ihop något. Perfekt att skriva upp i telefonen och spara tills man kommer hem. Helt klart något jag borde gjort tidigare, även om jag gjort det i smyg. Nu blir det nästan en text om dagen. Behövligt för mig. Finner något i det. Fick inspiration till att börja av en kompis. Helt otroligt.
 
En sak jag skrivit:
"varför gråter du?
varför är du ledsen?
varför visar du ingenting?
varför kan jag bara läsa mig allting?"

Kommentarer
Blerina Muqa säger:

I min blogg hittar ni de bästa tipsen för er som vill gå ner i vikt lättast! PUSSPUSS!

2012-10-21 | 16:45:15
Bloggadress: http://blerinamuqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback