DEADLINE.


lång väg till havet - många bilder kvar till fixa.
 
Idag är deadline.
Deadline för bilderna jag tog med mamma och ska frilägga. Har ca 110 objekt kvar som ska fixas (plus minus några som inte ska vara med.). Det ska bli kul. I och för sig inte så kul att göra det en fredagkväll när man kunde gjort massa andra mysiga saker, men ändå kul. Det är ju det här jag kan tänka mig att hålla på med! Även att det inte lutar åt att det ska bli mitt heltidsjobb (ska läsa andra it-ämnen sen på högskolan) så kommer det i alla fall bli ett väldigt kul intresse som jag kommer hålla på med så länge jag tycker det är kul!
 
Annat som jag ska göra idag är att gå i skolan. Samhällskunskap och historia står på schemat, vilket innebär att jag inte får så mycket annan fritid att göra friläggningen. Halv fyra slutar jag också, så jag får verkligen sätta fart om jag ska hinna klart med allt! (som jag i och för sig inte behöver, men det hade varit ett stort plus.)
 
Nu ska jag stressa ner till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback