En vecka med väldigt mycket att göra!



Varför räcker aldrig tiden till?
Den här veckan blir verkligen en sån vecka, där man inte kommer ha tid till något kul. Där allting går till viktiga saker. Men det kan ju vara skönt och få testa på en sån vecka med och har fått ett jättekul uppdrag, så ska verkligen inte klaga! Så om jag inte uppdaterar så mycket så vet ni varför...
 
Innan fredag så ska jag och Nikkie lagt upp en plan för projektarbetet (alltså hur vi ska jobba och vad som ska vara klart till när och så vidare.) -  Jag ska ha fotat, fixat, frilagt ca 180st bilder till x - jag ska ha redigerat och skickat iväg de fotona jag vill framkalla innan imorgon - jag ska ha pluggat matte innan torsdag för att inte ligga efter - jag ska hinna klart med andra eventuella skoluppgifter som kommer - hinna vara människa.
Lite synd att jag inte har en enda sen sovmorgon eller slutar tidigt, men jag ska verkligen göra mitt bästa! Mer kan man ju faktiskt inte göra... :)
 
Av det ovan har jag valt ut ca 20st bilder och frilagt 3. Så framåt går det i alla fall! ;)
 
Hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback