ganska bra ändå!

 
Jodå, det går faktiskt framåt! Dragit lite smått igång med projektarbetet och nästa vecka ska vi lägga upp en tidsplan så att vi får det klart och har lagom lång tid att skriva klart rapporten på, anmälde mig även till högskoleprovet, bokat tre körlektioner (mina första men nog inte mina sista), ska strax börja planera inför studenten med klassen, ska göra ett fotojobb åt mammas jobb, fått matematik e till våren, alla ämnen går framåt och bra - börjar äntligen komma in i rutiner, har börjat ta tag i teorin till körkortet - ja, det går bra just nu! 
 
funderar på att göra ett till långt inlägg där jag berättar något, som med orminlägget - frågan är bara vad...! ;)

Kommentarer
Ebba M säger:

SV: Åhh tack! :-)

2012-09-06 | 20:55:37
Bloggadress: http://iphotography.blogg.se
Ellen säger:

ÅH! va fin bild!

2012-09-10 | 18:02:35
Bloggadress: http://ellenryed.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback