Idag är en helt normal dag, dock...

är det 1 månad kvar tills jag fyller 18  & jag & O har 9 månader tsm!


Annars är faktiskt dagen helt normal. Var på min apu och fotade dörrar! Har alltid så sjukt kul där, vare sig det är mycket att göra eller lite att göra. Lånade med mig två tidningar och en blixt, så ska ikväll expremintera med guiderna i tidningen och när jag ska till pappa med blixten för där har jag nämligen en helvit vägg och plats. Hos mamma så står det saker i vägen som inte heller har någon plats att flytta till, så det får bli hos pappa :)

Kommentarer
selma säger:

jag mår helt okej. haft en bra dag ? :)

2012-09-04 | 16:12:26
Bloggadress: http://www.sellmaanetzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback