nu släpper vi lös vindarnas krafter

Nu är verkligen hösten på väg! Fick ta två jackor igår för att inte frysa. Att hösten är här innebär att jag får använda massa gosiga halsdukar och tröjor, sitta i min onepiece med en kopp chailatte och mysa till mysiga filmer! Är inte det helt underbart nu på hösten? Ta en massa mysiga bilder på fina naturen och fina människor och djur i naturen! hur fint som helst! 
 
Ikväll ska jag städa, fixa med morfars present och sen gosa ner mig med en kopp chailatte och kolla på någon film, serie eller bok. Lånade hem 10 mangaböcker (Fushigi Yuugi - de sista böckerna så måste hitta en ny serie snart!!) + 3 skönlitturära böcker (Jag saknar dig, Tid att dö och Skuggvarelser (lyckades läsa Blodets röst i tron om att jag läst Skuggvarelser - men icket) Så en riktig mystorsdag blir det!

Kommentarer
DIYS säger:

chailatte z3

2012-09-27 | 18:19:55
Bloggadress: http://diys.blogg.se
DIYS säger:

mmh.. det är så gott :D

2012-09-28 | 06:58:58
Bloggadress: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback