Sånt där man inte vill, men måste.


bilderna är väldigt orelaterade, men ändå inte :)
 
Sånt där man inte vill men måste.
Idag var en sådan dag när jag påbörjade många av dessa saker. Exempel på detta är körkortsteori, mattedugga, flera mediauppgifter, en historiafördjupning och annat som skolan vill ha in. Ska verkligen lägga alla mina extra knop på körkortsteorin så hoppas jag att det sitter strax! Ska gå Risk 1:an på onsdag och ska samtidigt boka in mina första körlektioner den dagen! 
 
Så ska verkligen ge 110% i mål att nå mitt körkort så snart som möjligt! Har ju inte fyllt 18 riktigt än, men snart är det nära ;) 
 
Men nu ska jag ta en paus i allt pluggande. Halvsover redan ;)
 
Hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback