Idéer...

 
Fick någon idé om att byta bloggdesign och sedan orkade jag inte ändra... Så det här är min tillfälliga design!
 
Min lediga dag har gått ut på att först vakna upp till ett jätteroligt samtal (håller tummarna nu!), åka förbi mamma och hämta min studentklänning, åka till ICA Maxi och inse att skorna där var för mörka, a6 och hittade de skorna jag ska ha till balen och studenten (ska troligtvis köpa dem nästa vecka), möte med SYV om högskolan och CSN, hem och vila, få paketet på bilden, åka och plocka upp O, tillsammans med 5 andra så lyfte vi upp paketet dit där det ska vara (ca 200kg vägde det) och nu blir det plugg. Väldigt effektiv dag må jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback