Mitt allra sista påsklov.

 
Idag är sista dagen på mitt allra sista påsklov. Efter den fjortonde juni så är jag officellt vuxen. Jag har ingen skola som jag ska gå till (jag räknar inte med högskolan (om jag kommer in) här.), jag har inga inlämningsuppgifter som måste lämnas in, jag har inga prov att plugga till, INGENTING. Jag är själv mot världen. Vid min sida har jag förstås världens bästa familj, världens bästa vänner och världens bästa pojkvän men det är ändå jag som måste bestämma vart min ork och energi ska gå till. Nu när jag tänker på det så är det ganska sjukt. Men jag ser verkligen fram emot detta!
 
Mitt allra allra sista påsklov har varit underbart! Jag har fått så mycket gjort på projektarbetet, lämnat in en inlämningsuppgift till historian (av två), jag har varit med världens bästa vän och sovit över, jag har umgåtts med bästa pojkvännen och tog även en spontantripp till Göteborg, jag har gosat och tränat med Alfred och bara haft det allmänt bra! Jag har även börjat kolla på både Grey's anatomy och tillsammans med O så ska vi även kolla igenom Lost. Så nu ska vi motivera varandra att ta oss igenom det sista innan STUDENTEN!
 
Gud vad jag kommer gråta den dagen - av lycka. Av att jag har tagit mig igenom tolv skolår, arton människoår och allt jag har upplevt på vägen. Alla minnen, alla sorger, alla ljusa timmar och alla de mörka. Jag ser väldigt mycket fram emot framtiden - men ser även tillbaka på allt som erfarenheter, lärdommar och som något sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback