Femte februari

Idag är det tisdag och det blir bara närmare och närmare fredag och lov! Är så sjukt taggad för att skjuta utan skolarbetet i en vecka och bara ta det lugnt. Ta det helt lugnt kommer det nog inte att bli, men man kan ju alltid hoppas!

Idag började dagen med matteprov. Gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, men hoppas på det bästa. Sen får man ta nya tag och lägga ännu mer fokus till nästa gång! Efter provet så slutade jag och sen jag kom hem så vart jag på Os skola en kort stund och sen har jag bara legat hemma. Så skönt att inte behöva tänka ibland. Men snart slutar Nikkie och då ska vi dra en tur på stan och spana lite! Behöver både kolla ut kläder till balen och studenten, så hoppas jag hittar något! Senare ikväll ska jag sätta mig med lite projektarbete och få lite klart till det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback