Första måndagen efter sista sportlovet.

bild från projektarbetet som ej ska användas.
 
Första måndagen efter sista sportlovet. Det känns hemskt att veta det. Aldrig mera sportlov vecka sju. Just nu vill jag bara stanna tiden så jag hinner med allting. Så jag hinner njuta nu det sista innan studenten och innan vuxenlivet börjar. I alla fall så har denna måndagen börjat med att jag började jobba klockan sju och idag var det ett fotojobb i Nässjö som gällde. Älskar att jobba - så sjukt intressant och varje dag är olik den andra. Jag jobbar extra där jag praktiserar och har så underbart kul varje gång jag är där! Hoppas verkligen jag får vara kvar där länge!
 
Nu sedan klockan tolv sitter jag i skolan och har religion där vi pratar om judendomen. Efter skolan ska jag åka till O och så tänkte jag få igång arbetet kring projektarbetet igen och ta tag i det! Så där lägger jag min fokusering just nu! :)
 
Hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback