ååh!

Just nu ligger jag och läser bloggar med folk i min egen ålder och hur många som helst börjar få sina projektarbeten klara. Konstigt nog ger detta mig inspiration till att få färdigt mitt och Nikkieprojektarbete med. På ett sätt ska det bli så skönt att få det klart samtidigt som det är dunderkul att göra det. Jag jobbar ju tillsammans med världens bästaste och goaste tjej - hur kan det bli tråkigt då?! Vi har kommit mer än halvvägs och nu på påsklovet så har vi bokat upp massa dagar där vi ska råplugga och fixa projektarbetet! Så snart är vi med klara - resultatet kommer upp på bloggen! Jag måste ju få visa det vi kämpat med sen höstterminen började. Nu ska jag sova på riktigt! Natti!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback