fyra dagar innan påsk och långledigt

bild tagen av min pappas flickvän.
 
Känner mig lite som katterna på bilder - helt slut! Jag börjar åtta imorgon så ska alldeles strax gå upp och lägga mig i min alldeles för stora säng för att sova ensam i. Men så är det när det är vardag och skolorna krockar.
 
Min helg har varit helt underbar. Sådär underbar som den blir när man umgås med människor man älskar och tycker om. Fredagen innebar fotboll och massa pojkvänsmys. Att vakna upp dagen efter av att ens pojkvän pussar på en gör inte saken sämre. Tog bussen hem och efter lite mat i magen och en dusch så körde jag ut till Nikkie och efter att vi plockat upp O som varit på avslutning i innebandy så åkte jag, Nikkie, pojkvänner x2 och en till kompis till ica maxi för att ladda på godisförrådet och sen åkte vi och hyrde en film. Ca 10 minuter in i filmen så somnade jag till och därefter så var filmens handling helt förvirrande för mig. Men "House of Voices" är ingenting jag rekomenderar. Idag så började vi med att gå tipspromenad, äta mat, begav oss till en kompis till O's projektarbete som är ett café nere vid tändsticksområdet, kolla på dokumentären om masskrocken som var i Skåne i januari och nu ska jag sova och taggar just nu en dag med jobb och religion - som morgondagen innebär. Men nu kallar sängen!
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback