ja, men vad händer i livet?

 
Jag tänkte skriva av mig lite av vad som händer i mitt liv och planerna inför hösten. Både för min egen del men också för alla nyfikna där ute. Det finns säker någon som är intresserad av vad som rör sig i mitt huvud.
 
Om vi tar hur det ser ut idag:
Idag är jag en 18-årig tjej som kämpar vidare för att få så bra betyg som möjligt, försöker hålla koll på alla datum som gäller, planera och betala av det mesta till balen och studenten och som söker sommarjobb. Just nu parallellt med skolan så jobbar jag extra som fotografassistent på samma ställe som jag praktiserar. När jag inte är i skolan så är jag med min underbara O och mina fina vänner och går ut i mellanåt. Annars försöker jag ta varje dag som det kommer och försöker planera det efter min ekonomi. I maj ska jag gå på balen med E, en bra kompis och släkting till mig och den 14 juni springer jag ut och tar studenten! 

Inför sommaren:
Efter studenten så har jag förhoppningsvis sommarjobb. Jag tänkte jobba så mycket som det bara går i sommar, jag vill inte ha mycket ledigt alls som jag kan tänka mig att många andra vill. Jag vill jobba, tjäna pengar, få erfarenheter osv. Jag har verkligen mycket att ge och det känner jag att jag orkar. I slutet av sommaren så planerar jag och ett par kompisar en tripp utomlands så pengar till det hade varit perfekt samtidigt som jag hoppas på fortsatt anställning till hösten sen. 

Inför hösten:
Till hösten efter den planerade resan så hoppas jag att jag har kommit in på den högskoleutbildningen som jag är extremtsugen på. Jag hoppas även att jag har extrajobb så jag en vacker dag kan flytta hemifrån. Jag hoppas på ett långt och ett glatt liv där jag är nöjd med mig själv och är omringad med människor jag älskar. Självkklart så hoppas jag att jag är tillsammans med O och att vi en dag kan flytta ihop och att jag och mina vänner har kvar den kontakten vi har idag och att allt är som det är nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback