Nu kör vi det sista!

 
Dagarna rullar på och högskoleansökningarna ska in och nerverna är på topp! Hösten är så himla osäker just nu och jag och inte veta vad som händer går inte ihop! Jag försöker fokusera på nuet och kör på mitt race i skolan för att försöka höja mitt meritvärde så jag kommer in på den linjen jag vill i höst. Just nu går det enligt planerna så hoppas att det fortsätter på detta sättet. Det gäller som sagt att kämpa nu det sista för sen är det över - mina år i grundskolan och på gymnasiet är slut. För alltid. Det känns väldigt obehagligt och läskigt just nu men tror att framtiden blir så mycket bättre! Nu ska jag rikta tillbaka fokusen på skolan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback