Sen sist

 
Balparet blev så nöjda med bilderna! (Förutom O som klagade på allt och inte gillar att stå framför kameran) Vilket är väldigt kul när jag själv blev så nöjd med bilderna! På torsdag är det min tur att stå framför kameran och vara uppklädd från topp till tå. Jag längtar faktiskt väldigt mycket. Även om jag är så sjukt nervös för allt. Jag kommer typ snubbla och riva sönder hela klänningen - så känns det nu! Eller så kommer det regna. Vad som. Jag har så sjukt ångest för allt - men allt kommer säkert gå asbra!
 
Sen kommer studenten. Idag är det cirkus 15 dagar kvar och jag är så nervös inför det med! Sitter med en komplettering, en samhällsuppgift och kanske en historiauppgift - vet inte om den blir av än. Sen är jag helt klar - med allt! Det ska bli så otroligt skönt även om sommaren inte är helt bestämd än. Men jag får ta det lite som det kommer helt enkelt!
 
Jag tror på något bra - något kul - något underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback