MATERIELL LYCKA!

När jag började på John Bauergymnasiet (nuvarande JB-gymnasiet) så var deras morot att så länge man har fått betyg i allting så ska man få datorn när man tar studenten. Den 30 maj 2013 (min baldag) så fick vi reda på att JB-koncernen skulle lägga ner och när vi lämnade in datorerna för tömning så sa de att de skulle skickas hem i höst. Så nu när hösten kommit så kan man på Carler's hemsida läsa att vi troligtvis inte får ut datorerna ändå, för de är kopplade till ett leasingföretag och så vidare. Jag är INTE heller fått ut mina stipendiumpengar. Men istället för att tjura ihop så beställde jag en ny dator för de pengarna jag har jobbat ihop i sommar.
 
Så nu har jag istället en ny kärlek! En Asus och än så länge är jag kär :) Varför jag valde PC före Mac var för att man dels inte kan programmera alla programmeringsspråk på en Mac och sen har jag alltid hållt mig till en PC så även denna fick bli en PC. Ikväll ska jag även instrallera Office-paketet och Adobe-programmen och sen är datorn fulländad!
 
ÄNTLIGEN kan jag snart sätta mig med en ny bloggdesign! :D
 

Kommentarer
linda säger:

grymt:d

2013-09-12 | 13:03:11
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback