Ett tankeinlägg.

Här ligger jag i soffan med benen uppe i luften (okej, mot soffkanten, men när jag tog bilden var benen i luften) och kollar på The Big Bang Theory och funderar över allra första skoldagen på mitt sista gymnasieår.

Självklart kom det krångel. Tror krångel dras till mig. Schemat strular, mentorn försöker lösa alla schema-problem och allt går till rektorn. Rektorn vet inte mycket mer och allt blir kaotiskt. Okej, mitt schema var lättare att fixa i år än förra året men det var inte lättare för min kompis. I alla fall så slutade det med att vi fick hoppa över psykologi a-lektionen idag, för vi var inte inskriva och vi får vara med nästa gång istället.

I alla fall så blir sista året ett bra år, känner det på mig! Sista året innan alla möjligheter står framför en och man är vuxen. Livet går vidare och ja, vad som händer sen vet man inte.

I alla fall så hämtar jag ut datorn imorgon och funderar faktiskt på att åka hem och direkt sätta mig med bloggen och fixa :D Är helt ledig imorgon, så då har jag hur mycket tid på mig som helst!

Ja, min uppdatering blir mycket mer när jag har datorn och ja, den kommer bli snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback