Helgen som var!

Tänkte skriva lite om helgen om bomba med mobilbilder!


I lördags så firade vi Victoria som fyllde 18! Ganska mysigt och trevligt och alla var glada och sociala, maten var god och stämningen var allmänt trevlig! På vägen hem tog vi fyra (!) olika bussar, jag och Oskar, när vi egentligen bara behövde ta två. Men när man fattar beslut i sista minuten och sen ångrar sig, då blir det som det blir ;)


Igår var jag, Oskar och två av hans kompisar på Liseberg! De började dagen med att "bara" äta 15 cheeseburgare medan jag åt en Happy Meal. Dagen var i alla fall sammanfattningsvis bra och jag är nöjd med besöket! :)


Imorgon börjar skolan - vilket innebär att vi får datorn snart - vilket innebär ny design :D TAGGATAGGA!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback