Att bjuda på sig själv

lisa är snygg.
 
Att vara seriös eller att bli snygg på bild har nog aldrig varit min grej. Att blåsa upp kinderna, grimasera, fingrar i luften / framför ansiktet och så vidare är lite mera mig. Att vara seriös är tråkigt. Att bjuda på sig själv så mycket roligare och att skicka skitfula bilder på sig själv till andra, det är riktigt kul. Många av de bilderna jag har på mig själv i telefonen är apafula - men de får de va. På snapchat-appen har jag skickat en massa mongobilder och lika så på kik. Men vad gör det? Livet handlar om att bjuda på sig själv - det blir så mycket bättre då. 

Kommentarer
A D E L I N A säger:

härlig blogg :D

2012-12-13 | 12:49:19
Bloggadress: http://adelinanorstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback