Allra sista höstlovet slut.

 
Från och med nu så räknar jag att mitt ALLRA SISTA höstlov är slut. Det har inte sjunkigt in än. Lite sjukt ändå. Men har ändå hunnit med att jobba, träffa underbara vänner, varit på halloweenfest, myst med pojkvännen, fixa med projektarbetet och fått lite matteplugg gjort. Men nu är det roliga slut och imorgon återgår jag till praktiken igen! Ska ändå bli helt okej att få börja med praktik nu efter lovet, så man inte behöver mata in massa information första dagen i alla fall! 
 
Nu gäller alltså 110% på skolan, på körkortet, på jobbet, på framtiden, på livet NU KÖR VI!

Kommentarer
~ L I N N ~ säger:

Delta gärna i min tävling där du har chansen att vinna valfritt smycke från glitterboxen.se (suuuuuper enkla regler!!) :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-valfritt-smycke-2.html#comment

2012-11-07 | 11:56:12
Bloggadress: http://linnhahne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback