Söndag och en vecka närmare.

bild till en uppgift i skolan. ska ej ha de skorna på studenten.
 
Helgen har varit väldigt sådär. I fredags så städade jag (inte frivilligt) hela lägenheten medan O och Nikkie fick sitta och vänta. Det var väl sådär kul. Men innan dess så var vi på AW/AS med en kompis till O och åt tacos. Svingott och även svinbilligt och det passar fattiga studenter väldigt bra. Sen resten av helgen har vi bara tagit det lugnt. O åkte på en sjukdom så har passat upp honom hela helgen och fjäskat med att laga pannkakor och sådant. Men nu får han gärna ta och bli frisk! 
 
Veckan ser ut att bli fullsmäckad som vanligt. Har prov i religion imorgon efter ett par timmars arbete, på tisdag har jag en intervju till projektarbetet där jag ska fota och senare på kvällen så tänkte jag plugga. Jag hade även tänkt att klämma in lite Nikkie-tid och O-tid när han blir frisk. Jag vill få klart så mycket som möjligt nu i dagarna så jag slipper jobba på ta-igen-dagarna som alltid är i slutet. För då får jag en bra känsla inom mig - en känsla av att ha lyckats planera och gjort allt innan deadline. Då det även är sista terminen och mitt sista år i skolan så ska jag ge 320% nu det sista.
 
För då vet jag, att när jag står där i den vita klänningen med mössan på huvudet, det är då jag vet att jag gjort allt jag kan, gett all min ork och satsar 320% för att få betyg som jag är nöjd med. yepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback