a whole week and back.

 
Så får det gå när haspen inte är på. För det är väl ungefär så det har varit det sista. Det är väldigt mycket i skolan fram och tillbaka och det är ca 100 dagar kvar till studenten och det är mycket som ska fixas innan. Nää, så allt är inte solsken jämt. Tänkte att jag skulle försöka skriva något sammanfattade om mina tre år på John Bauergymnasiet eller JB-gymnasiet som det heter nu. Att jag skriver plus och minus förhållande till vilka kurser jag läst och lite sådant. Jag tänkte att det kunde ju faktiskt vara intressant för er som kanske ska välja gymnasium snart. Jag vet att det inte är samma program det jag läser och det som tvåorna läser nu, men man kan ändå få en bild av hur det är. 
 
Jag hade behövt det, när jag valde. Därför tänker också jag dela med mig av mina tankar kring det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback