En lista på vad jag vill göra.

För att inte vara så dålig på att uppdatera så har jag nu lånat min brors dator. Men det är endast tillfälligt. Därför slänger jag in olika listor på vad som kommer hända de senaste dagarna, vad som har hänt, vad jag vill ha och saker jag drömmer om!
 
Inom ett par dagar kommer jag:
- jobba fram till den tionde augusti på ett lager.
- påbörja mitt andra jobb på en snabbmatsresturang.
- åka ner till mitt sommarställe i Ängelholm med min kärlek.
- fira min underbara vän.
- ha långa pratstunder med mina underbara vänner.
-  tacka ja till min plats på högskolan.
- påbörja min högskoleutbildning på två år (tre egentligen - ska läsa ett kandidatår)
- åka utomlands med min underbara vän.
 
Det som har hänt är:
- att jag har firat midsommar med fina vänner
- jag har myst galet mycket med min kärlek
- att pappa bygger om huset så om två år bor jag i ett helt annorlunda hus.
- jag har varit på sommarfest med fina vänner.
- min klass har haft våran första återträff.
-  jag har blivit antagen till mitt första handsval på högskolan (och det precis)
- jobbat på lagret.
- jag har börjat följa Pretty Little Liars.
 
Just idag vill jag ha:
- min lön.
- mina stipendiumpengar.
- ett egen lägenhet. gärna nära stan.
- en grillkväll med väldigt många människor.
- en spontanutflykt.
- semester.
- en bättre cd än "Melodifestivalen 2008" i bilen
- min kärlek och mina vänners närhet.
- tillbaka min dator som skolan har tagit in över sommaren.
 
Idag drömmer jag om:
- att backpacka.
- att få flytta till min egen lägenhet.
- att få börja på högskolan.
- att få sova nära min kärlek.
- en sleepover med mina vänner.
- gamla minnen från förr.
 
tack för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback