inspirerad.

Jag snodde allt åt mig datorn ikväll med, så ett blogginlägg till hinner jag allt med innan jag lämnar tillbaka den till min bror. (om jag inte snor datorn imorgon med, hihi)
 
Det här inlägget tillägnar jag inspiration. På fredag åker jag och O (och kanske familjen fick jag höra tidigare idag) ner till Ängelholm till vårat släkthus och då åker självklart kameran med. Att jag måste få fota O är nästan ett krav. Älskar strandbilder - färg som svartvit. Älskar kontrasterna mellan sanden och havet och himlen. Allt ska jag få till några självporträtt men även bilder på båda två. Så nu fram till och med fredag så ska jag bara sitta och peppa mig själv och inspireras av andra. Ta in, tänka om, göra om. I slutändan så brukar allt bli bra.
 
Det enda jag saknar just nu är Photoshop. Jag har en massa bilder som ska redigeras om jag finner ork. Förra sommaren slutade det med att jag bara fixade iordning de sista tagna bilderna för att de andra kändes så långt ifrån och orelevanta. Men det märker vi. 
 
Jag ska allt finna lite inspiration. Ta in, tänka om, göra om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback