Projektarbete on going!

 
halvfärdig cupcake som troligtvis ska användas till projektarbetet.
 
Jag sitter just nu och målar med en hemlånad ritplatta från skolan och skissar lite på en sida till mitt och Nikkies projektarbete och såhär långt har jag kommit än så länge. Jag ska skugga mycket mer och sen ändra färgerna då det ska vara flera olika. Men det tar sin lilla tid och har bara ritplattan till imorgon. Så måste definitivt låna hem den många fler gånger för att få klart denna sidan!
 
Helgen har varit fin. I fredags så var jag, O och Nikkie och åt tacobuffé på centrum och senare på kvällen så åkte vi och kollade på innebandy. Månsarp mot Sävsjö där det blev vinst till Månsarp. I lördags så kollade jag på när O spelade innebandy och sen drog vi och kollade på El Classico. Gårdagens kväll slutade med bio - Flight med O och två av hans kompisar och sen mötte vi upp två till och drog till McDonalds. Helt okej film ändå även om jag inte ville se den ifrån början. Idag så började dagen med en tipspromenad med Alfred och sen har jag och O bara tagit det lugnt. Senare ikväll ska jag till mormor och morfar och äta mat. 
 
Nästa vecka ser ut att bli riktigt fin. På onsdag är det 100 dagar kvar till studenten och då ska jag och O först på RAW Comedy Club och sen drar vi ut. På fredag blir det Girl's night out och i helgen så ska jag fira O som fyller 19år. Jag ska även fixa ihop hans present som jag inte riktigt kommit fram till än vad jag ska fixa - men planer finns i alla fall ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback