Projektarbetsmässa och regn.

Hej!

Igår så hade vi en mässa på skolan där vi egentligen skulle redovisa våra projektarbeten och så skulle de blivande treorna gå runt för att få inspiration inför nästa år då de har samma kurs. Jag tänkte lägga upp själva arbetet här på bloggen sen när jag kommer hem så ni med får se det.

Meningen med kursen är att man ska göra i princip vad som helst som är relaterat till programmet man går. Man har 100 timmar på sig och du ska även skriva en rapport om arbetet som ska innehålla en inledning, en frågeställning, lite bakgrund kring det du gör, en beskrivning på det du har gjort, ett resultat, en diskussion där du diskuterar hur du tycker det har gått, en källförteckning och de eventuella bilagor som finns.

Jag konstaterade ganska snabbt att jag vann i tjockast rapport - 42 sidor slutade min på medan genomsnittet hade ca 20. Men där står allting så ordagrant det bara går om min del i projektarbetet och sammanfattningsvis så är jag nöjd.

Sen på kvällen så var jag med Nikkie och O. En sån där lugn eftermiddag som behövs i mellan åt. Likaså blir den här eftermiddagen. Jag ska försöka komplettera upp en uppgift i religion så jag höjer mitt slutbetyg och det är väl ungefär det jag hinner innan Os träning slutar och jag måste traska bort för att möta honom. Så det blir en väldigt lugn kväll.

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback