Fredagar = ledighet !

eller?
 
Även om jag har pluggat ganska mycket ändå, så är det alltid tusen saker kvar. Särskilt de sista veckorna innan kurser slutar. Så idag har jag lagt massa energi på två av laborationerna och ändå så känns det inte som att jag kommer någonstans.. Lite frustrerande men ändå skönt att de börjar ta form och snart kan lämnas in. 
 
Hur ser min helg ut då? 
Helst av allt så hade jag velat ta det lugnt men icket! På lördag så ska jag lägga all fokus på magasin-projektet och börja skissa på en logotyp och ett namn till magasinet. På söndag så ska jag bara koda webb - både på laborationerna och sen även på webbprojektet. 
 
Som tur är så är det kul även om det är sjuuuuuuuuukt stressigt just nu. 
 
KÖTTAKÖTTAKÖTTA nu kör vi !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback