Skissboken

Dagar likt den idag så är jag glad över min nyinköpta bok med svart pärm där jag skissar ner mina idéer. Som idag när vi fick en uppgift som är ett projektarbete där jag och min grupp ska göra ett branschmagasin kring vårat program. Magasinet har ett par saker som ska följas och resten är helt fritt. Vi ska även göra en logotyp till en innebandyklubb i stan och den som de gillar mest kommer användas av klubben - på dräkterna, på reklamskyltar - överallt! Det är så sjukt häftigt!
 
Vi har även ett projektarbete i webbkursen där vi ska skapa en valfri hemsida och jag och mina kompisar har valt att göra en portfoliosida kring oss själva. Tittar man på våra skisser så ser allt super ut! Lyckas vi genomföra allt så kommer jag vara såsåsåsåså nöjd! 
 
Jag är så pepp! Just nu samlar jag en massa inspiration från höger till vänster och allt ser lovande ut! Jag är så pepp på allt just nu att jag mest vill hoppa, skutta och dansa! Hoppas jag kan smitta av mig lite till er andra med! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback