En äkta söndag med plugg.

saknar insparken. det var tider det.
 
Nu känner jag att skolan på riktigt börjar dra igång efter den ljuvliga insparkstiden. Idag har jag enbart suttit med matten hela dagen och är nu klar. Imorgon ska jag och en i klassen plugga ännu mer matte för på torsdag är den första tentan i just matematik. Sen har jag ca fem andra uppgifter som ska göras, varav 4 är klara och ska enbart bara rättas och göras en sista touch på. Sen var det läroböckerna som ska läsas med. Men det kommer, sakta men säkert. Har redan läst 2 kaptiel i varje bok och det är ju alltid något. 
 
Men jag pluggar inte enbart. Jag träffar Nikkie, O, Petra och alla nya classmates, jag festar i mellanåt, jag jobbar i mellanåt. Så mitt liv går inte enbart ut på skolan även om det kan låta så ;)

Kommentarer
Linda säger:

Tack !:D

2013-09-15 | 22:27:39
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback