Sammanfattning av veckan

 
Måndag:
I måndags så jobbade jag ett par timmar innan jag drog till skolan och efter skolan drog jag och O på a6 och kollade läget innan vi begav oss hemåt för hemmalagad pizza och sen pluggade jag inför matteprovet. Läs mer här

Tisdag:
Matteprovet och efter det så väntade jag på att Nikkie skulle sluta innan vi begav oss till stan för att kolla på balklänningar och hittade faktiskt en som jag är lite sugen på att köpa. Men det är inte billigt så det blir att spara pengarna nu framåt så man har råd med allt. Läs mer här.

Onsdag:
Friluftsdag på skolan så jag och Petra valde att bada på Rosenlundsbadet här i stan. Var där i ca 3 timmar innan vi drog hem och där väntade O på mig. Vi la oss och sov i en timme innan Nikkie kom och då satt vi hemma hos mig och chillade. Vi drog även upp till a6 och O handlade sina balkläder tillsammans med sin baldejt samtidigt som jag och Nikkie kollade på allt och ingenting innan vi drog hem till mig igen och tog en kaffe eller två. Sen drog vi ett spontanbesök på MAX innan jag åkte hem för att kolla på Sverige - Argentina.

Torsdag:
Började med att vakna upp jämte O och morgonmös lite sådär mysigt. Helt underbart verkligen! Började skolan vid 11 med mentorsspass och sen på eftermiddagen blev det medialektion där jag gjorde omslag till min ljudsaga som jag gjorde för ett par veckor sen. Efter skolan drog jag och O runt på a6 innan vi åkte hem och sen blev hämtade av Os mamma och åkte till O. Där åt vi och skulle ha pluggat lite, men så blev inte planerna pga förhinder och där spenderade jag min kväll. 

Fredag:
Min längsta skoldag från 8.30 - 15.30. Samhällskunskap och historia. Efter skolan så ska jag, Nikkie och O dra på en AW och käka tacos och sen ikväll så kanske vi ska på innebandy eller så blir det filmmyskväll.

Lördag:
Vaknar upp och sen ska O spela match som jag kanske ska kolla på. Tänkte även ta med kameran och fota lite bilder och öva på sport-fotografering. Sen vet jag inte vad som händer. Beror lite på hur det blir på söndag.

Söndag:
Än så länge inget jag kan gå ut med beroende på hur det blir. Men antingen så kommer jag sova ut eller så kommer jag få tvinga upp mig supertidigt på morgonen och åka iväg - mer än så kan jag inte säga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback