The Duck is the Model for Today.

 
 
 
Idag så bestämde jag och Ellen oss för att träffas. Det var verkligen på tiden tyckte vi båda och fotosugna var vi! Sagt och gjort, så satte vi oss först och tog en fika på Espresso House och sedan gav vi oss av till Piren för att fota med våra älskade Nikon D3000! Mitt i alltihop hoppade en av änderna upp och var verkligen inte rädd för de stora svarta bjäsarna och ställde (mer eller mindre) gärna upp som modell! Denna and blev i alla fall det motivet vid Piren som både jag och Ellen fotade mest ;) 
 
Väldigt lyckad dag må jag säga och imorgon ska jag ta tag i den nya headern, för det är de som är kvar på den nya designen ;) 

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback