tvåtusentolvdecembersex

 
det är helt sjukt vad dåligt med bilder jag tar och att jag inte lärt känna mitt älskade drömobjektiv än. jag blir både trött och irriterad bara av att tänka på det. istället har jag åkt bil, utan kameran och ute har det varit snökaos. att ta med kameran och fota detta snökaos kommer jag självklart på efteråt, när det är för sent. fyfyfy mig själv och i helgen så måste jag fota. har abstinens och kommer bli helt koko om jag inte tar tag i det snart. 
 
i helgen tänkte jag handla in ALLA julklappar - och då menar jag ALLA. mamma, pappa, bror, kompisar, mormor, morfar, moster, morbror etc etc etc. men tar man tag i det nu slipper man stressa sönder i slutet och man kan bara luta sig tillbaka och fokucera på annat. tid har jag alldeles för lite av så tänkte uttnyttja min tid när jag inte pluggar och handla. ta slut på alla mina pengar. ja, men det är faktiskt tanken som räknas :)
 
jag är lycklig. så lycklig. livet är så brabrabrabra just nu och kommer bara att bli bättre - helt klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback